23.08.2005 / ETREND / Marketing a reklama
Prešľap so švajčiarskymi reáliami, ktoré pri predvolebnej kampani pre
stranu HZDS-ĽS použila agentúra Donar Fedora Flašíka, má svoje
pokračovanie. Štátna Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) pri
predstavovaní svojho nového loga propaguje Česko. Na oficiálnej stránke
agentúry sa totiž slovenský motýľ vyníma vo fotografii najvyššieho vrchu
Českej republiky – Sněžky.
Či naozaj nejde len o mimoriadnu podobnosť, sa TREND pýtal pracovníkov
Krkonošského národného parku. Piati z nich potvrdili, že na snímke je
symbol českých hôr – Sněžka.
Omyl napokon potvrdila aj marketingová šéfka SACR Alexandra Očkayová.
Uviedla, že agentúra sa uspokojila s vysvetlením tvorcov loga a
dodávateľov propagačných materiálov – spoločnosti Rubrica Creative, že
chyba bola na strane fotobanky, ktorá nesprávny záber dodala. A tak to
podľa nej nemusí riešiť SACR, ale reklamná agentúra s firmou, ktorá
medzi fotografie slovenských hôr zamiešala aj Sněžku.
Za problém to A. Očkayová nepovažuje aj preto, lebo snímky na
oficiálnej turistickej stránke Slovenska majú slúžiť „výhradne na
ilustračné účely, nie na priame propagačné účely“. Fotomontáž
slovenského motýľa s českou Sněžkou nachádzajúcou sa do utorka tohto
týždňa na oficiálnej webstránke SACR tak podľa nej nie je súčasťou
propagácie Slovenska. A tvrdí, že k žiadnemu ďalšiemu hromadnému šíreniu
obrázka českej hory neprišlo.
viac http://www.abcreklama.sk/news.php?sel=1&id=1405
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára